توجه توجه

بعضی نوشته ها ادامه دارند برای مشاهده کامل نوشته ها به برچسب های مورد نظر یا پست قبل و بعد مراجعه کنید

۱۴۰۱ فروردین ۱۶, سه‌شنبه

امام زمان وتشابه آن با مسيح مزعوم يهود

 

امام زمان وتشابه آن با مسيح مزعوم يهود 

از بارزترین باورهاى امامیه که محور مذهبشان بر آنست ودر اعمال روزمره‌ی زندگیشان حتى از خداوند هم بیشتر مورد استعانت و توجهشان قرار می‌گیرد امام زمانى‌ها اورا مثل خداوند ولایت تکوینى-به قول خمینى- داده وهمه جا حاضر وناظر می‌دانند، ونظام کشور ما بنا به گفته‌ی آقاى خمینى بنام امام زمان درست شده است، آیا وقت آن نرسیده است  که پیروان این افسانه‌ها بخود آمده واز این واقعیت‌هاى سیاسى روزمره تلخ این نظام خرافى وامام زمانى که نتیجه‌ی این معتقدات وباورهاست عبرت بگیرند وخودرا از دام این رندان دین فروش رها سازند،

  آرى این امام زمانى که امامیه مدعى آن بوده و آقاى منتظرى آنرا بنادرست از متواترات بین فریقین میداند از پرفتنه ترین أکاذیب تاریخ اسلامى است ومعدومى است که اصلا وجود خارجى نداشته وندارد ونخواهد داشت، وامام حسن عسکرى رضی الله عنه  که این مزعزم را بدو نسبت می‌دهند به شهادت تاریخ اصلا فرزندى نداشته  وبدین علت بعد از وفاتش میراثش رابین مادر وبرادرش جعفر تقسیم کرده‌اند، که ذکر این مطلب مفصلا خواهد آمد،

این افسانه‌ی ساختگى همراه با دیگر افسانه هاى ضد قرآنى دیگر  که هیچ عقل سالم آن‌ها را نمی‌پذیرد مثل حمل وتولد یک شبه‌ی او ودخول در چاه سرداب در بیش از 1200 سال تا کنون وافسانه هایى که کخصوصا بعد از ظهور او روى خواهد داد همگى نشان  از آرزوها وکینه هاى بافندگان آن دارد، وبزعم آن‌ها او از ذریه امام حسین رضی الله عنه  می‌باشد که صفت دائم او قتل وکشتار می‌باشد وطوسى چند روایت در این مورد آورده است[1]

امام زمان خدارا با زبان عبرى می‌خواند!

به پندار امامیه وقتی که این امام موهوم قیام می‌کند خدارا با عبرى خوانده ودعایش مستجاب میگردد وخداوند همه‌ی اصحابش را از همه جا برایش جمع می‌کند، نعمانى مدعى است که : وقتیکه که امام زمان اذان می‌گوید خدارا با عبرى خوانده و313 اصحاب  او جمع میشوند ... وبعضى از آن‌ها در شب به رختخواب خود رفته ودر صبح خودرا در مکه می‌بینند!![2]  

قيام قائم وجمع نمودن شيعيان از همه جا!!

در بحار مجلسى که دائرة المعارف خرافات می‌باشد آمده که : «والله لوقد قام قائمنا یجمع الله الیه شیعتنا من جمیع البلدان»[3] بخدا قسم وقتى که قائم ما قیام کند خداوند شیعیانش را از همه‌ی شهرها برایش جمع می‌نماید واین اجتماع مخصوص زندگان نیست بلکه مردگان نیزبنا به ادعاء حر عاملى واحسائى[4] به نداء او لبیک خواهند گفت، وحتى ملاباقر مجلسى مکان این اجتماع را نیز کوفه تعیین می‌کند![5]

امام زمان وشكنجه‌ی مردگان وتخريب مسجدالرسول!

بنا به پندار کسانى که این افسانه هاى پر خطررا بافته‌اند اولین کارى که این امام ساختگى انجام می‌دهد اخراج اجساد دو یار وخلیفه‌ی رسول خدا صل الله علیه و آله و سلم  یعنى ابوبکر وعمر رض- از قبرهایشان بوده که بعد از شکنجه آن‌ها را می‌سوزاند وحتى مسجد را نیز خراب می‌کند[6]-چه کینه‌اى بالاتر از این ونعمت الله جزائرى به این آرزوى افسانه‌ای مجلسى وروحانیت پیروان او اکتفا ننموده بلکه در ضرورت حکم لعن شیخین رضی الله عنهما  مدعى است که : مولانا امام زمان بعد از اینکه آندورا از قبرهایشان بیرون نموده از همه‌ی ستم هایى که که در دنیا قبل وبعد از آندو رخ داده است از آن دو نفر انتقام میگیرد،! از قتل هابیل وقابیل گرفته تا گناه برادران یوسف که اورا به چاه انداختند و ظلم نمرود که ابراهیم علیه السلام  را به آتش انداخت وحتى از گناه آتش پرستان نیز از آند و انتقام میگیرد، وسپس انواع دیگرى از شکنجه‌ها را سرد می‌کند[7]!! وحتى به این هم اکتفا ننموده وبه همسر متوفای رسول خدا  صل الله علیه و آله و سلم  یعنى ام المؤمنین عایشه را شلاق میزند!![8] خدایا این چه کینه‌هایى است بنان دین اسلام واهل بیت نبوت! 

امام زمان وقتل اعراب مخصوصا قتل قريش

این امام ساختگى که گویاى کینه‌ی روحانیت جاعلان آنست به خاطر دین وعقیده نمی‌جنگد بلکه به خاطر تعصب وفرقه گرایى ونژاد می‌جنگد، ولذا مجلسى از ابوعبدالله جعل می‌کند که: "وقتى قائم خروج می‌کند بین او عرب وقریش جز شمشیر نخواهد بود"[9] تا حدى ظلم وستم می‌کند که براى تبریر وتوجیه این ستم‌ها از ابوجعفر جعل کرده‌اند که که گفته است: بسیارى از مردم میگویند که این از آل محمد نیست والا رحم می‌کرد ودوباره حتى اموات نیز بنا به گفته‌ی مفید از شکنجه این منتقم کینه توز امامیه رها نمی‌شوند که پانصد تا پانصدتا یکجا گردن میزند،[10]

جالب اینجاست که حتى تعداد کشته هاى او نیز با کشته هاى مسیح مزعوم یهود برابر می‌باشد  

امام زمان وكشتن دو سوم بشر!

احسائى از ابوعبدالله جعل می‌کند که می‌گوید: این کار به اتمام نمیرسد مگر اینکه دوسوم مردم کشته شوند! واز او سؤال می‌شود که بعد از رفتن دوسوم جهان چه می‌ماند؟ می‌گوید که آیا از اینکه شما یک سوم بقیه باشید خشنود نمی‌شوید!؟[11] واین بافته‌ی روحانیت چنان بافته شده است که که بیانگر اعمال دولت‌هاى روحانیت امامیه باشد وچنان قسى القلب وبیرحم  است که حتى مجروحان را کشته واز کسى توبه هم نمی‌پذیرد[12]-یعنى برخلاف صریح نص قرآن وسنت پیامبر- وحتى به ابوجعفر نسبت می‌دهند که می‌گوید: پیامبر در میان امتش با نرمى رفتار کرده است وبا مردم به خوبى وآرامش رفتار نموده است اما قائم با قتل وکشتار عمل می‌کند ودر کتابى که با او می‌باشد آمده: که از کسى توبه نپذیرد وکشتار کند وواى برکسى که با مخالفت نماید[13] 

امام زمان مزعوم وتخريب خانه‌ی كعبه ومسجد الحرام ومسجد النبى   

این معدوم ساختگى که روحانیت امامیه جهت رسیدن به قدرت آنرا بافته است به این هم اکتفا ننموده بلکه همه‌ی مساجد روى زمین را ویران کرده واز خانه‌ی کعبه ومسجد نبوى آغاز می‌کند بدین بهانه که آن‌ها را به همان اساس اولیه باز گرداند،[14] واز زبان ابوجعفر جعل می‌کند که: وقتى قائم قیام می‌کند به کوفه رفته ودر آنجا چهار مسجد را ویران می‌کند وهیچ مسجدى را که در روى زمین شرف وعزتى داشته باشد رها ننموده وویران می‌کند[15]   

امام زمان ودعوت به كتابى نو ودينى نو وحمكى جديد 

نوشته ها وتصریحاتى که در کتب امامیه در مورد این افسانه‌ی ساختگى وجود دارد دلیل بر انسلاخ این امام ساختگى از اسلام می‌باشد چون با دین تازه‌ای خواهد آمد وکتاب دیگرى غیر از قرآن خواهد آورد که شاید این خود آرزوى دیرینه‌ی بافندگان این جعلیات می‌باشد تا شاید بتوانند مردم را فریفته و اسلام را بنام اسلام و آل بیت ویران کنند، نعمانى از ابو جعفر جعل می‌کند که: "قائم قیام می‌کند به دستورى نو وکتابى جدید وحکمى جدید که بر اعراب بسى سختگیر است وبا آن‌ها جز شمشیر نمی‌شناسد وتوبه نمیپذیرد..."[16] وطوسى با تأیید این مطلب از ابوعبدالله جعل می‌کند که : "قائم به امرى غیر از آنچه بوده است قیام می‌کند"[17]

قيام امام زمان با تابوت يهود! 

براى اینکه بدانیم که اندیشه‌ی امام زمان واز قبل کل طر تفکر امامت منصوصه که امامیه مدعى آن هستند زابن سبأ یهودى ویهودیان براى محو قدرت اسلام آنرا ساخته وپرداخته اند تا چه حد حتى در جزئیات منشأ یهودى دارد  اینست که امام ساختگى که خدارا با عبرى می‌خواند الان مدعیند که حتى شهرهارا هم با تابوت یهود فتح می‌کند، ومیدانیم که تابوت در میان یهودیان جایگاه مقدسى دارد وبر این باورند که اگر در جنگ‌هایشان تابوت را حمل کنند شکست نخواهند خورد واحسائى در روایتى طولانى کیفیت این فتوحات را با تابوت شرح میدهد که واقعا مضحک است[18]  

چشمه هاى شير وآب خيالى براى امام زمان خيالى وسنگ موسى! 

این موضوع نیز حدود تأثیر از دجال مسیح را بر اندیشه‌ی امام زمان میرساند که حتى حرف به حرف همان موضوعات مسیح مزعوم یهود تکرار می‌شود، آرى کتب روحانیت امامیه نقل می‌کند که وقت خروج قائم مزعوم در کوفه دو چشمه از آب وشیر برایش جارى میگردد وسنگ موسى را که دوازده چشمه از آن با معجزه‌ی الهى به نص قرآن جارى شده همراه داشته وهر وقت که آب وغذا بخواهد آن سنگ را نصب می‌کند ومجلسى پرده دار این خرافات با آب وتاب این خبر را نقل می‌کند[19]  

امام زمان وحكم آل داود 

وقتى این موهوم جعلى بنا به زعم باورمندانش قیام می‌کند به قرآن حکم ننموده بلکه به حکم آل داود امر می‌کند وکلینى از ابوعبدالله جعل می‌کند که: دنیا تمام نمی‌شود تا اینکه مردى از من با حکم آل داود حکومت کند و از دلیل وبینه نمیپرسد.. "وصفار اضافه می‌کند که با حکومت داود وسلیمان حکم می‌کند واز دلیل وبینه نمی‌پرسد[20] ، آیا کسى می‌تواند بپرسد که فرق این موهوم با خلخالى چیست؟! یا اینکه این گرگ زاده از آن گرگ می‌باشد. 



[1]- الغیبة طوسى ص 115-116

[2]- شاید ان به عبرى اولین علامت یهودى بودن او باشد!! النعمانى : الغیبة ص 169

[3]- بحار محمد باقر مجلسى 52/291

[4]- الايقاظ من الهجعةحرعاملى ص 249 والرجعة : الاحسائی ص 164

[5]- بحار مجلسى 52/318

[6]- بحار مجلسى 52/386 ودلائل الامامة: محمد بن جریر بن رستم طبرى ص 242والرجعة: الاخسائی ص186-187

[7]- الانوار النعمانية: جزائرى 1/141

[8]- الايقاظ من الهجعة: حرعاملى ص 244 وبحار مجلسى 52/314

[9]-  بحار مجلسی 52/355

[10]- ارشاد مفید ص 364 وبحار مجلسى 52/338

[11]- الرجعة احسائى ص 51

[12]-  الغیبة نعمانى ص 153 وبحار مجلسى 52/353،خمینى بر خلاف همه مستبدان جهان یک نفر از هزران حکم اعدام را نیز معاف ننمود

[13]-  دو منبع سابق

[14]-  الرجعه احسائى ص 184و162

[15]-  الارشاد مفید ص 365 وبیخود نیست که مبینیم که رژیم امام زمانى کنونى مساجد اهل سنت را مثل مسجد شیخ فیض در مشهد ومسجد کنارک در بلوچستان ومسجد اهل سنت در اهواز ومسجد اهل سنت آبادان ویران نموده است اگرچه به خاطر نفاق وصد چهره‌ای ذاتى وعقیدتى که دارد از خراب کردن مسجد بابرى در هند انتقاد میکند که دولتش از اعمال هندوهاى متعصب از مسلمانان عذر خواهى کرده است

[16]- الغیبة از نعمانى ص 154 و220و167

[17]- الغیبة از طوسى ص 283 و153 وبحار مجلسى 52/354

[18]- الرجعة احسائى ص 156

[19]- بحار مجلسى ص 156

[20]- کافى کلینى ص 156 وبصائر الدرجات از صفار ص 278

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مقدمه‌ی مؤلف

  مقدمه‌ی مؤلف الحمد لله رب العالـمين، والصلاة والسلام على نبينا محمد وعلى آله وأصحابه أجمعين‏. أما بعد: از جمله درس‌هایی که در مسجد...